söndag 7 mars 2010

hej igen..

Jag ska börja blogga igen, no matter what. haha. Undra varför jag slutade blogga? Blev trött och depp bara.. men men det kan vi alla bli! Min helg har jag spenderat hos mina föräldrar :) Myspys, ätit massor av godis och god mat :) Ifredags var jag ute med tjejerna, min första nyktra helg som nykerist. haha, alltså jag har blivit nykterist och i fredags var det dags att verkligen testa min förmåga att vara nykter och det gick väldigt bra :) Dansade och hade sjuukt kul!

Något annat som har hänt sen sist är att jag har skaffat körkort :) Jäkla gött faktiskt! Jag har även tagit ut alla mina piercingar, vaknade en morgon och kände att, nä nu ska dom jävlarna bort och så försvann dom! ;) vad mer.. hmm.. tror inte det var något mer så iallfall, snart fyller Toby år, spännande spännande :)

Nu ska jag sprida bloggen och meddela till alla att den nu är öppen igen! Puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar