lördag 9 januari 2010

Facebook, eller jag menar FAKE-book.

Hej darlings,

Jag har fått ett mail som mängder med andra har fått, jag menar det mail om "bh-leken" på facebook. Vissa har blivit upprörda av det men andra har tagit det lugnt och gjort som det stått, medans andra bara skrattat bort det. varför skickade man ut någon sån? varför just BH?! Varför inte socka eller tröja? jag skulle inte luras av det mailet, tänkt allvarligt talat om det är en gammal gubbe som skickat ut det till små tjejer för att han tänder på det? Nu har jag fått ännu ett mail, skriv om du vill ha en stor eller liten säng. Vad kommer sen? Vilka trosor har du på dig, hipster eller string? Få det att sluta innan någon/något skadar dig.

En jag känner fick ett mail på face (fake) book. Där skrev en man att han sett hennes bilder på Internet och tycker hon ser mycket bra ut och vill att hon ska bli modell. Han skrev mycket professionellt och hade till och med en serriös modellargentur. Vi googlade och kom fram till en sida, samma namn och allt. Frågan är bara, var han verkligen serriös eller var det bara ännu en pedofil som uttnytjar unga flickor på facebook? Frågan är värd att disskutera! Vad anser du om saken? Överdriver jag? Hör av dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar