tisdag 19 januari 2010

Inte helt oväntat..

..att det skulle bli såhär. Förlåt, men jag är sådan som har 10 saker i luften men jag hinner bara med 5, bloggen har tyvärr drabbats. Jag lovar att bättra mig, har haft mycket att göra för tillf'ället. (fotat varje dag, skolarbeten, träning)

Idag har jag och älsk var ofentligt tillsammans i 2 månader :) Känns underbart :)

Jag har blivit ett träningsfreak idag, haha har ingen aning om vad som flugit i mig, men jag har spelat wii i 2.40 min idag, och tro mig, det ger träning!! Efter det åt jag lite lunch, sedan lagade jag mat sen gick jag och bby till gymmet och tränade cirkus 50 min, allting, mage, rygg, armar och ben :) känns såå fruktansvärt sköönt! Jag är på G :)

Men nu ska jag dra mig, ska spela lite call of duty med bby :) kram på er så hörs vi i morgon /fms

3 kommentarer:

  1. åå men tack för den rara kommentaren, den va verkligen värmande. hoppas att du har haft en fin kväll. kram

    SvaraRadera
  2. Offecielt alltså? Hur länge inoficielt? :P

    SvaraRadera
  3. Gillar ditt Noicecitat i headern...:)Nostalgi på hög nivå med tanke på min ålder...:)

    SvaraRadera