söndag 10 januari 2010

Åh, en underbar början på dagen!

Godmorgon! (eller middag)

Morgonen idag började underbart, myste ovanligt länge i sängen med baby, MYS! :) Har precis tagit mig en dusch och käkat frukost. Läste mina mail och såg att på onsdag och torsdg så ska jag fota åt L :) Mycket skoj! Ska nog börja planera mer inför den fotningen kanske är bäst att komma dit förberedd, eller vad säger ni? Haha.

Vad ska jag göra idag?
Som det är täänkt så ska jag..

..städa min graderob, STOR RENSA!
..blogga några mer rader senare
..mysa med älsk
..små packa lite inför alla dagar jag ska till baby
..ringa några samtal

Sen får vi se om något mer dyker upp, eller tas bort, haha. Typiskt mig att bara strunta i att göra saker! ^^

skolan börjar snart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar