söndag 10 januari 2010

Garderob städad, check!

HEEELT SLUT!

Serriöst, visste inte att man kan bli så trött at av bara prova, slänga, städa, lägga i ordning och göra beslut kunde vara så fruktansvärt krävande. Nu är jag helt slut och längtar redan till sängen! Snart ska vi äta middag, söndagsstek, grönt och potatis. Mums! :)

Stackar Toby är också helt slut, haha. Inte alltid lätt att ha ett freak till flickvän vill jag lova! Fast han har mage nog att söga till om det blir för mycket, skönt faktiskt. Jag är väldigt dålig på att veta vart gärnsen går, när jag ska sluta, när jag gått för långt. Vissa saker känner jag på mig det med en gång och slutar men ibland hittar jag inte den spärren, då är det skönt att Toby finns där och säger stopp. :) (det är äkta kärlek!)



Nu ska jag gå och krama och pussa på älsklingen! Vi hörs senare tror jag för att sammanfatta dagen, ha det bra så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar