tisdag 12 januari 2010

The first day at hell.

Nä, riktigt så dramatiskt är det inte haha. Heeeelt okej faktiskt, känner mig dödstrött och sliten, men men. Idag så har jag haft sovmorgon till tio, vart i skolan.

Lektioner:
  • Förskola, skola, fritidshem
  • Människor i behov av stöd
  • Projektarbete

Egentligen skulle jag haft Natur och friluftsliv, men min lärare var inte där, så då blev det hem tidigt :) Var hemma någon timma, sen gick jag till trafikskolansdatorer och gjorde två test, gick inte riktigt bra men lagom :)

Nu ska jag alldeles strax äta kotletter i brun sås och ris, vääldigt gott! :)

Imorgon blir det skola till elva, sen blir det iväg och fota :) Nu ska jag gå och käka, ha det bra tills vi ses igen :) Hur har din dag vart? Comment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar