onsdag 13 januari 2010

Dagen är fulländad

Hej hej

Idag har jag fotat åt L, har gått ganska bra, men fortfarande behövs några små justeringar! Ska träffa henne i morgon igen, har mängder med nya idéer :)

Efter skolan gick jag och några tjejor till en butik med mängder av fina klänningar, jag letade inspiration, E&M ska nog köpa sin balklänning där. Vi gick sedan till stationen, åkte hem :)

Hemma hann jag bara tanka in bilderna innan älskling kom hem, vi kramades lite sen spelade han Call of duty och jag rensade bilder, har suttit nu och planerat inför i morgon!

Jag tror att ni som läser undrar va jag fotar till, ni kommer få veta det, senare :)

Nu ska jag kolla runt lite och ändra bilder, kram på er!

3 kommentarer:

  1. Jag har också fotat. KOlla här http://apanistiletter.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. vad roligt att fota, min systemkamera skulle med behöva få lite luft :) haha

    SvaraRadera