torsdag 7 januari 2010

Hej igen!

Nu har jag ätit lite, det blev bulgur med kycklinggryta, väldigt gott! Lite dessert blev det också, vädligt gott det med. Nu har jag tvättat mitt hår snabbt, fönat och lagt i en hårfärg. Resultatet kommer ni få se senare, när jag går och lägger mig. :) Påtal om hårfärg, min kloka pappa säger alltid att vi bara andvänder massa kemikalier. Det stämmer, mycket bra. Vi kan inte vara naturliga idag utan vi ska använda produkter som får våra rynkor försvinna, hårfärg, inpackningar, krämer, smink, hårgelé, hårspray. När såg jag senast någon helt naturell, oberörd av kemikalier? De finns personer som inte använder det, men tyvärr är de få. Jag kommer nog aldrig vara helt naturell, då trivs jag inte med mig själv. Det är nog därför vi andvänder allt, så egentligen är det inget fel med det. Det jag vill påpeka bara är att det är synd att man inte längre vågar vara naturell, oberörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar