lördag 16 januari 2010

Solen lyser inte..

Idag när jag vaknad halv tio märkte jag att det var helt mörkt i mitt rum. Jag tyckte edt var konstigt eftersom det ALLTID brukar vara skit ljust även om jag har persienner (stavning?) och en filt över. Fast idag var det mörkt och mysigt att vakna! Jag började surfa runt med mobilen och kramade Toby till klockan 10 ungefär, sen gick vi ner och åt frukost :)

Nu har jag precis hämtat en lampa som jag ska använda vid fotograferingen idag, roligt värre :) Har drömt om idéer HELA natten, haha, jag är nog vääldigt inne för det jag gör! JAG ÄLSKAR DET! :)

Hör av mig senare, kram på er / Fms

3 kommentarer:

  1. samma här! :)
    ja det tycker jag att du ska, hade riktigt höga förväntningar och ändå var den bättre än vad jag trodde! :)

    SvaraRadera
  2. SV: Spontant så undrar jag varför du provade det igen om du var nära att spy första gången? =)

    SvaraRadera