tisdag 12 januari 2010

Alla dessa frisyrer..

Jag har självfall, jag kan få mitt hår väldigt lockigt om jag vill. Jag älskar att kunna bestämma över mitt hår så mycket! (om man jämför med tjejer i skolan som kan krulla det med blir rakt efter 2 timmar eller tvärtom) Jag fick för mig att testa att göra krullar med rullar. Haha, det blev inte sådär jätte bra direkt, ni ser resultatet som blev direkt efter här nedan. Det blev inte alls snyggt, jag känner mig som en gammal tant när jag har det, förstora lockar tror jag. Jag bestämde mig för att exprimentera lite, och resultatet blev skit snyggt, kanske liknande balfrisyr fast jag vill ha lite hängande också. Vi får se vad det blir, jag ska kolla priser nu i veckan hos en frisör och se vad det kostar, annars får jag väl be min syster E, hon kan det någorlunda iallafall, frågan är bara om hon skulle våga.. jaja, får hoppas att det inte är så dyrt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar