lördag 9 januari 2010

Älskar att somna bredvid dig.

I morsé skrev jag om hur underbart det är att vakna bredvid den man älskar, vi får inte glömma att det är li´ka underbart att somna bredvid den du älskar! Höra hur den personen andas, hur kroppen slappnar av och bara njuter av att ha honom nära är en så obeskrivbar känsla, älskar dig, Toby.

Nu blir det i allafall film, sen får vi hoppas på att jag kan somna, det känns så i mina ögon iallafall :P
Dagen idag har vart helt okej. Åt lite frukost, sen åt vi grillad korv ute efter att några folkracegrabbar vart är och grejat med bilen. Sedan gick jag in, fixade och donade lite, bloggade en bit. Efter det gick jag ut och kollade när grabbarna körde, jävlar vad det går! Jag ville också testa så jag körde i snigelfart runt tre varv sedan gick jag in och myste. Nu ligger jag här i sängen och ska precis sätta på en film :) Vi hörs i morgon, det kan lika gärna bli om två timmar efter filmen, men det är en ny dag då iallafall! :) Take care!

1 kommentar:

  1. Svar: Ja. hade nog inte varit lika roligt om dom gjort det i sverige dock,haha

    SvaraRadera