måndag 11 januari 2010

Skolstart = Rutiner

Godmorgon, sovit gott? Det har jag gjort, eller iallafall den stunden jag har sovit. Jag somnade runt 2 igår, men Toby var inte trött så han var uppe och kollade på Herkules. Nu sover han sött och jag är klarvaken sedan klockan nio. Vi sover i shift han och jag, haha undra hur det kommer bli i morgon, första skoldagen och grejer!

Det känns segt att börja i morgon, men nu är det bara cirkus 10v kvar. Det känns grymt skönt! Iofs. så slutar jag ju inte om tio veckor utan då går jag ut på APU i 6 underbara veckor! Jag slipper iallafall sitta i skolbänken, haha! tyvärr kommer jag missa mycket i de ämnen barn och fritidsprogrammet inte har. (historia, foto B) men men..

Skolstarten känns tung för många, även för mig. Behöva gå upp tidigt på morgonen, gå till skolan när det är iskallt på morgonen, sitta uttråkad i skolbänken. USCH! Självklart finns det positiva saker med att börja skolan, jag tycker det är positivt med rutinerna! Jag kanske har onödigt mycket rutiner, men älskar när jag vet vad komma skall!


07.00 upp och duscha, klä på mig.

07.30 sminkning och hårfix.

07.55 frukost

08.15 packa allt som ska med

08.20 skoldax


Jag tror jag kommer ändra på morgonschemat så jag hinner med en snabbisbloggning! :)

Nu vakna Toby så nu ska jag pussa på honom, hörs sedan då jag har något spännande att dela med mig av! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar