torsdag 14 januari 2010

Balklänning?

Hejsan!

Idag har jag haft en okej dag, vart i skolan sen har jag åkt och träffat L, lunchat och fotat. :) Mycket trevligt, går frammåt vid fotningen och nu har jag 8 bilder än så länge, men jag ska tillbaka på måndag och tisadag och fortsätta, för att få bästa resultat får man fota, åka hem kolla vad som blev bra/dåligt, åka tillbaka och göra om och göra rätt :) Bästa med att ha fler tillfällen, haha annars hade jag vart körd :P

Efter fotograferingen gick jag till balklänningsbutiken där jag började prova klänningar. Jag ska inte köpa klänning utan min mormor syr den, så jag var mest där för att kolla färger och former. Jag kom fram till att blå var väldigt snyggt! Jag ska ge er några färger jag tänkt: Metallic blå, metallic grå, röd (porröd), emerald, plommon, mörklila osv.

Jag ska ha en silkesklänning, eftersom det sitter och ser mycket bättre ut på mig. :) Den kommer nog inte heller vara helfärgad utan någon blandning, med annan färg i detaljer :) I sidan har jag planer om att sätta tyll, eller spets eller ha snörning, skit nice :D Snörning på ryggen ska det vara iallafall :D Halterneck eller tub ska det också vara har jag bestämt.

Här är några bilder från dagens provade :) Tänk på att detta är bara en heelt vanlig daag så ingen proffsig frisyr eller smink. + att jag har min vanliga bh, ska ha en silikonbh på balen, så det kommer alltså inte vara någon ful bh mitt upp i alltiopa. Haha och det ser jätte konstigt ut vid brösten eftersom jag har för små bröst för klänningarna, får fylla ut med papper, haha!


Lila och mörklila, för enkel för mig, tråkig och trist, däremot gillade jag den mörklila färgen!




Brons, gillar det vid bysten, annars är det en alldeles för enkel klänning, färgen är inte riktigt min typ av färg heller.


Älskar färgen, och bysten, annars är inte klänningen något för mig eftersom den är för enkel ^^




Mörkblå, sitter skitsnyggt, mer min typ av utåtstående :)
Gillar även glittret! :) (den är förstor därför måste jag hålla in armarna så haha)


Svart, lite förliten övermagen och myket förstor över bysten haha. Älskar snörningen bak, fast jag skulle nog vilja ha lite tätare, gillar inte modellen till 100, men snörningen, GILLA STARKT!
Allt för mig för nu, haha sköt om er, kram på er! / Fms






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar