tisdag 12 januari 2010

Kvällsplanering

Kvällen är fortfarande ung, men för mig är den sjukt gammal, gäsp efter gäsp rullar in. Det är inte läggdags riktigt än, måste sätta kameran på laddning först och främst så den är laddad och klar inför i morgon! :) Efter det ska jag försöka sno WII av älsklingen och träna ytterligare i 30 min, få har jag tränat 1 h i två dagar nu, haha riktigt stolt.

WII, ja den som säger att det är världelöst och inte ger någonting, måste göra fel. Jag känner nu, efter bara 1.5h träning att jag är trött i mina ben och armar efter boxning och rockring. RIKTIGT GYMT! ÄLSKA! Om ni funderar på att köpa ett nytt tv-spel, glöm playstation 3, köp WII, finns inte ord som beskriver hur roligt och grymt det är :) Go for it!

Jag måste även försöka skriva ihop ett papper om mina idéer för morgondagen, så jag inte kommer dit helt oförberedd, aldrig bra ^^

Nu får jag sätta fart innan John kommer och knackar på och stör mig! haha, ha det bra, så hörs vi i morgon, senast ;)

Har förflyttat mig hem till pojkvännen förresten, så det är dels därför jag inte uppdaterar lika ofta + att jag går i skolan, och denna datorn måste jag skaffa en mus till, hatar på bärbara att fixa bilder med pek. Haha, går knappt, jaja, kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar