fredag 8 januari 2010

Sängen väntar..

Snart ska jag och Tobias gå upp och lägga oss, ikväll blir det inget Heroes IV (som vi fastnat för väldigt) haha. Före och efterbilder från färgningen blir det naturligtvis :) Blev skiit nöjd, älskar den hårfärgen grymt mycket! (även om det är en så kallad "höstfärg") Här är resultatet! :


















I morgon blir det jobb, fotografering ute, ta något och käka sedan blir det bio :) Trevligt värre! :)
Ska troligen åka till älsklingen några dagar nu, så ni kanske inte får uppdatering så mycket, men lite ska jag allt hinna med! Känns sådär att behöva gå upp klockan elva i morgon istället för 14.00. jaja, någon gång måste man väl börja vända på dygnet, börjar ju skolan på tisdag. NU ska jag gå och lägga mig, både Tobias och sängen skriker efter mig, haha. Ha det riktigt bra så hörs vi i morgon för hoppingsvis! (Frågade Toby förut om jag var tråkig som börjar blogga, svaret blev:
Nä, bara lite.. eller okej väldigt! haha, älskar honom!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar